Nieuwe reeks 'Duiveluitdagingen' op komst

08/06/17 om 08:30 - Bijgewerkt om 08:45

De CEO van de KBVB, Koen De Brabander, zet in op de digitale transformatie en wil de inkomsten van de bond uit sponsoring en merchandising fors optrekken. Hij legt aan Sport/Voetbalmagazine uit hoe de voetbalbond dat denkt te doen.

Ruim een uur was hij aan het woord, Koen De Brabander, de CEO die op 1 november 2016 uit het bedrijfsleven (het accountantskantoor BDO) overstapte naar de Belgische voetbalbond. Hij gebruikte zijn eerste half jaar om zich in te werken en stelde donderdag zijn meerjarenplan voor: Ready for Qatar (moderne managers gebruiken het Engels als voertaal). Qatar 2022 wordt het WK voor de volgende generatie Rode Duivels. De 'pampergeneratie' wordt ze door jeugdopleiders wel eens genoemd, om een generatie aan te geven die wat minder assertief is, en minder goed om zou k...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Sport/Voetbalmagazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Sport/Voetbalmagazine

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners