Het is de eerste keer dat een digitaal entertainmentplatform sponsor wordt van een belangrijk UEFA-toernooi. TikTok wil zich profileren als een 'thuis voor voetbalfans' en hoopt tijdens het toernooi supporters naar de applicatie te lokken, alwaar ze hun favoriete momenten in korte filmpjes kunnen delen. TikTok is in sneltempo uitgegroeid tot één van de populairste apps ter wereld. Het is beschikbaar in meer dan 150 landen en 75 talen. (Belga)
nieuws
EK 2020 - EURO 2020 verwelkomt TikTok als sponsor
(Belga) De socialemedia-app TikTok is komende zomer de nieuwe partner van de Europese Voetbalconfederatie UEFA tijdens EURO 2020, zo maakte de UEFA woensdag bekend in een persmededeling.
Het is de eerste keer dat een digitaal entertainmentplatform sponsor wordt van een belangrijk UEFA-toernooi. TikTok wil zich profileren als een 'thuis voor voetbalfans' en hoopt tijdens het toernooi supporters naar de applicatie te lokken, alwaar ze hun favoriete momenten in korte filmpjes kunnen delen. TikTok is in sneltempo uitgegroeid tot één van de populairste apps ter wereld. Het is beschikbaar in meer dan 150 landen en 75 talen. (Belga)