De zesde manche van de FIA WTCR werd gekenmerkt door verschillende lekke banden. In die mate zelfs dat vijf Lynk&Co-wagens niet van start gingen in de twee races. Ze trokken zich terug na de opwarming. Gilles Magnus, die op de zevende plaats startte in de eerste race, kon zich opwerken naar een derde plaats. In de tweede wedstrijd mocht de Antwerpenaar als derde starten, maar zonder iemand voor hem, vanwege de opgave van Lynk&Co. Magnus was eerste na de eerste ronde, hij kon uiteindelijk heel de race de koppositie behouden en de overwinning mee naar huis nemen. De eerste race werd gewonnen door de Argentijn Nestor Girolami (Honda Civic). In het kampioenschap klimt Gilles Magnus van de 6e naar de 4e plaats met 142 punten, tegen 200 punten voor de leider, de Spanjaard Mikel Azcona (Hyundai Elantra). (Belga)

De zesde manche van de FIA WTCR werd gekenmerkt door verschillende lekke banden. In die mate zelfs dat vijf Lynk&Co-wagens niet van start gingen in de twee races. Ze trokken zich terug na de opwarming. Gilles Magnus, die op de zevende plaats startte in de eerste race, kon zich opwerken naar een derde plaats. In de tweede wedstrijd mocht de Antwerpenaar als derde starten, maar zonder iemand voor hem, vanwege de opgave van Lynk&Co. Magnus was eerste na de eerste ronde, hij kon uiteindelijk heel de race de koppositie behouden en de overwinning mee naar huis nemen. De eerste race werd gewonnen door de Argentijn Nestor Girolami (Honda Civic). In het kampioenschap klimt Gilles Magnus van de 6e naar de 4e plaats met 142 punten, tegen 200 punten voor de leider, de Spanjaard Mikel Azcona (Hyundai Elantra). (Belga)