Met deze deal wordt het muziekplatform Spotify de belangrijkste partner van Barcelona. Spotify zal prominent op de truitjes van de mannen- en vrouwenploeg van Barcelona komen vanaf seizoen 2022-2023, voor de komende vier jaar. Ook voor het trainingmateriaal is er een akkoord. Ongezien voor Barcelona is dat het legendarische stadion Camp Nou vanaf volgend seizoen voor twaalf jaar als 'Spotify Camp Nou' door het leven zou gaan. Wat levert dat op? Het management van Barcelona laat hier niet echt in haar kaarten kijken. "Dit akkoord is ongezien voor FC Barcelona", liet voorzitter Joan Laporta zondag in ieder geval optekenen. Volgens geruchten in de media zou de Zweedse multinational 57,5 miljoen euro en 2,5 miljoen bonus per jaar uitbetalen. Dat zou dan 240 miljoen voor de komende vier jaar kunnen worden. (Belga)
nieuws
La Liga - Socio's van FC Barcelona gaan akkoord met lucratief contract met Spotify
(Belga) De socio's van FC Barcelona zijn tijdens een buitengewone algemene vergadering akkoord gegaan met een vierjarig sponsorcontract met Spotify. Van de 701 stemgerechtigden gingen er 625 akkoord, 49 wezen het voorstel af en 27 stemden blanco.

Met deze deal wordt het muziekplatform Spotify de belangrijkste partner van Barcelona. Spotify zal prominent op de truitjes van de mannen- en vrouwenploeg van Barcelona komen vanaf seizoen 2022-2023, voor de komende vier jaar. Ook voor het trainingmateriaal is er een akkoord. Ongezien voor Barcelona is dat het legendarische stadion Camp Nou vanaf volgend seizoen voor twaalf jaar als 'Spotify Camp Nou' door het leven zou gaan. Wat levert dat op? Het management van Barcelona laat hier niet echt in haar kaarten kijken. "Dit akkoord is ongezien voor FC Barcelona", liet voorzitter Joan Laporta zondag in ieder geval optekenen. Volgens geruchten in de media zou de Zweedse multinational 57,5 miljoen euro en 2,5 miljoen bonus per jaar uitbetalen. Dat zou dan 240 miljoen voor de komende vier jaar kunnen worden. (Belga)