"We bleven rijden, tot het eind", aldus Steels. "Om twee redenen: voor Kittel en voor die klassementsrenners. En een waaierkoers is vaak eenvoudig: wie vooraan koerst ziet af, maar ook in de achtervolging zien ze even hard af, de inspanning blijft dezelfde, dus dan kan je beter blijven rijden. Samen met Lotto-Soudal en FDJ hebben we ons goed georganiseerd en op het eind houden we er toch wel wat aan over. Démare kloppen in de sprint, daarvoor moet je heel sterk zijn, maar kijk: we houden hier tijdwinst aan over en volgende week zondag zullen we zien wat ons dit opgeleverd heeft. Morgen wordt het weer gevaarlijk, we zullen aandachtig moeten zijn en er voor moeten zorgen dat wij nu niet in de achtervolging geraken. De messen zullen weer geslepen worden." (Belga)

"We bleven rijden, tot het eind", aldus Steels. "Om twee redenen: voor Kittel en voor die klassementsrenners. En een waaierkoers is vaak eenvoudig: wie vooraan koerst ziet af, maar ook in de achtervolging zien ze even hard af, de inspanning blijft dezelfde, dus dan kan je beter blijven rijden. Samen met Lotto-Soudal en FDJ hebben we ons goed georganiseerd en op het eind houden we er toch wel wat aan over. Démare kloppen in de sprint, daarvoor moet je heel sterk zijn, maar kijk: we houden hier tijdwinst aan over en volgende week zondag zullen we zien wat ons dit opgeleverd heeft. Morgen wordt het weer gevaarlijk, we zullen aandachtig moeten zijn en er voor moeten zorgen dat wij nu niet in de achtervolging geraken. De messen zullen weer geslepen worden." (Belga)