De Limburgse topclub beëindigde op 12 juli na een samenwerking van meer dan tien jaar de overeenkomst van Euphony omdat het telecombedrijf zijn financiële verplichtingen niet meer kon naleven. Sindsdien prijkte "FRZA!", het eigen communityproject, op de shirts van de bekerwinnaar. Genk en Beobank sloten een langdurige overeenkomst. "Dit contract getuigt van wederzijds vertrouwen en daaruit blijkt dat de partners op een structurele manier met elkaar willen samenwerken. Het begin van een win-­win partnership", zegt Dirk Degraen, algemeen directeur van Genk. (Belga)

De Limburgse topclub beëindigde op 12 juli na een samenwerking van meer dan tien jaar de overeenkomst van Euphony omdat het telecombedrijf zijn financiële verplichtingen niet meer kon naleven. Sindsdien prijkte "FRZA!", het eigen communityproject, op de shirts van de bekerwinnaar. Genk en Beobank sloten een langdurige overeenkomst. "Dit contract getuigt van wederzijds vertrouwen en daaruit blijkt dat de partners op een structurele manier met elkaar willen samenwerken. Het begin van een win-­win partnership", zegt Dirk Degraen, algemeen directeur van Genk. (Belga)