"Karginov en Dmitry Sotnikov wisten het spel tactisch perfect te spelen", meldde Colsoul. "We zaten op de smalle pistes gevangen tussen beide Kamaz-rijders. Met drie Kamaz trucks in de top vier gaan de Russen het dinsdag opnieuw tactisch spelen." "De organisatie had ons verteld dat het een overgangsproef zoun worden en ja, het was inderdaad een verraderlijke proef. Er zaten een aantal gevaarlijke punten in, opletten dus tot de laatste meters. Aan het einde stond Eduard Nikolaev (Kamaz) stil. Verder geen bijzondere dingen gezien. Niets kapot aan de auto, geen bandenproblemen. Geen boom gezien en dus ook de voorruit kunnen sparen. Ik voel me goed. Zondag was dat anders. Het was een constant gevecht tegen de hoogte, tegen de hoofdpijn en in slaap vallen. 530 kilometer rijden op een hoogte van 3.600 meter is niets voor iemand die afkomstig is uit Landen, een stadje dat amper 110 meter boven de zeespiegel ligt." . (Belga)

"Karginov en Dmitry Sotnikov wisten het spel tactisch perfect te spelen", meldde Colsoul. "We zaten op de smalle pistes gevangen tussen beide Kamaz-rijders. Met drie Kamaz trucks in de top vier gaan de Russen het dinsdag opnieuw tactisch spelen." "De organisatie had ons verteld dat het een overgangsproef zoun worden en ja, het was inderdaad een verraderlijke proef. Er zaten een aantal gevaarlijke punten in, opletten dus tot de laatste meters. Aan het einde stond Eduard Nikolaev (Kamaz) stil. Verder geen bijzondere dingen gezien. Niets kapot aan de auto, geen bandenproblemen. Geen boom gezien en dus ook de voorruit kunnen sparen. Ik voel me goed. Zondag was dat anders. Het was een constant gevecht tegen de hoogte, tegen de hoofdpijn en in slaap vallen. 530 kilometer rijden op een hoogte van 3.600 meter is niets voor iemand die afkomstig is uit Landen, een stadje dat amper 110 meter boven de zeespiegel ligt." . (Belga)