Armstrong had The Sunday Times in 2004 aangeklaagd omdat die had bericht over mogelijke dopinginbreuken door de Amerikaan. Na een procedureslag betaalde het blad Armstrong twee jaar later een schadevergoeding van 300.000 pond (350.000 euro). Na de dopingbekentenis van Armstrong, eiste The Sunday Times op zijn beurt 1,2 miljoen euro van Armstrong (gebaseerd op advocatenkosten en intresten). In een verklaring laat de krant zondag weten "heel tevreden" te zijn met het bereikte akkoord. (Belga)

Armstrong had The Sunday Times in 2004 aangeklaagd omdat die had bericht over mogelijke dopinginbreuken door de Amerikaan. Na een procedureslag betaalde het blad Armstrong twee jaar later een schadevergoeding van 300.000 pond (350.000 euro). Na de dopingbekentenis van Armstrong, eiste The Sunday Times op zijn beurt 1,2 miljoen euro van Armstrong (gebaseerd op advocatenkosten en intresten). In een verklaring laat de krant zondag weten "heel tevreden" te zijn met het bereikte akkoord. (Belga)