Huybrechts moest die wedstrijd van live commentaar voorzien op Sporting Telenet, maar pas na 11 minuten spelen kregen de kijkers voor het eerst commentaar te horen.

Te zijner verdediging verwees Huybrechts naar verkeersellende, maar het voorval leidde tot veel commotie. Telenet zat deze week rond de tafel met Huybrechts, die nu zijn verontschuldigingen aanbiedt.

"Geachte en gewaardeerde Sporting Telenetklant, waarde voetballiefhebber, ik bied u mijn verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u moest ondervinden," luidt het in een open brief. "Bij de redactie werden vanaf kwart voor zeven alternatieven gezocht om het wedstrijdbegin toch van commentaar te voorzien, maar door het buitengewoon drukke werkschema van die zaterdagavond is dat niet gelukt."

"Er zijn nadien uitspraken uit mijn mond genoteerd die bij sommigen onder u de indruk konden wekken dat ik niet zwaar tilde aan de zaak, wat geïnterpreteerd kan worden als een gebrek aan respect voor u." Aan Het Laatste Nieuws had Huybrechts immers gezegd dat "iedereen minstens één keer per week te laat op zijn werk komt".

"Een aantal mensen onder u voelde zich daardoor als klant onheus behandeld, ook daarvoor excuseer ik me uitdrukkelijk." (KVDA)

Huybrechts moest die wedstrijd van live commentaar voorzien op Sporting Telenet, maar pas na 11 minuten spelen kregen de kijkers voor het eerst commentaar te horen. Te zijner verdediging verwees Huybrechts naar verkeersellende, maar het voorval leidde tot veel commotie. Telenet zat deze week rond de tafel met Huybrechts, die nu zijn verontschuldigingen aanbiedt. "Geachte en gewaardeerde Sporting Telenetklant, waarde voetballiefhebber, ik bied u mijn verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u moest ondervinden," luidt het in een open brief. "Bij de redactie werden vanaf kwart voor zeven alternatieven gezocht om het wedstrijdbegin toch van commentaar te voorzien, maar door het buitengewoon drukke werkschema van die zaterdagavond is dat niet gelukt." "Er zijn nadien uitspraken uit mijn mond genoteerd die bij sommigen onder u de indruk konden wekken dat ik niet zwaar tilde aan de zaak, wat geïnterpreteerd kan worden als een gebrek aan respect voor u." Aan Het Laatste Nieuws had Huybrechts immers gezegd dat "iedereen minstens één keer per week te laat op zijn werk komt". "Een aantal mensen onder u voelde zich daardoor als klant onheus behandeld, ook daarvoor excuseer ik me uitdrukkelijk." (KVDA)