"Alles ging goed. We probeerden druk te zetten op Mikko Hirvonen, maar toen ging het dus mis. Ik stuurde iets te vlug in bij een bocht. Ik probeerde de handrem nog, maar we zaten al te dicht bij de binnenkant van de bocht. Ik raakte een boom, waardoor de ophanging aan het voorwiel beschadigd raakte", analyseerde Neuville. "Met het juiste wisselstuk zouden we het nog kunnen maken, maar er is veel schade en we zouden sowieso heel wat tijd verliezen. Daarom beslisten we spijtig genoeg om vandaag niet meer verder te racen. We moeten hier uit leren en gewoon voort werken. Het team komt de wagen oppikken en stoomt hem klaar voor morgen. Dan rijden we opnieuw mee om ervaring op te doen." Voor Neuville was het de tweede opgave van het seizoen. Ook in de openingsrally in Monte Carlo moest hij vroegtijdig de strijd staken. In Zweden was hij goed voor een vijfde plaats en in Mexico mocht hij met een derde plaats mee het podium op. (Belga)

"Alles ging goed. We probeerden druk te zetten op Mikko Hirvonen, maar toen ging het dus mis. Ik stuurde iets te vlug in bij een bocht. Ik probeerde de handrem nog, maar we zaten al te dicht bij de binnenkant van de bocht. Ik raakte een boom, waardoor de ophanging aan het voorwiel beschadigd raakte", analyseerde Neuville. "Met het juiste wisselstuk zouden we het nog kunnen maken, maar er is veel schade en we zouden sowieso heel wat tijd verliezen. Daarom beslisten we spijtig genoeg om vandaag niet meer verder te racen. We moeten hier uit leren en gewoon voort werken. Het team komt de wagen oppikken en stoomt hem klaar voor morgen. Dan rijden we opnieuw mee om ervaring op te doen." Voor Neuville was het de tweede opgave van het seizoen. Ook in de openingsrally in Monte Carlo moest hij vroegtijdig de strijd staken. In Zweden was hij goed voor een vijfde plaats en in Mexico mocht hij met een derde plaats mee het podium op. (Belga)