Ook zou de succesvolle Sharapova het logo van het snoepgoed, twee kussende lippen, op haar wedstrijdkledij dragen gedurende het Amerikaanse grandslamtoernooi dat ze in 2006 won. Na het US Open zou Sharapova wel terug onder haar eigen naam willen aantreden. De voormalige nummer een van de wereld investeerde al meer dan 350.000 euro in het luxesnoepmerk dat ze in 2012 oprichtte. Zelfs als het hof de naamsverandering goedkeurt onder het mom van vrije publiciteit en bekendheid, zou de organisatie van het US Open nog altijd zelf kunnen beslissen hoe ze de huidige nummer drie van de wereld op officiële wedstrijdformulieren zou aankondigen. Hoewel ze voorlopig enkel luxesnoepgoed op de markt brengt, zou de ex-winnares van de vier grandslamtoernooien haar gamma willen uitbreiden naar cosmetica en mode. Sinds de lancering in 2012, zou "Sugarpova" al meer dan 1,8 miljoen zakjes snoep verkocht hebben. Sharapova zou niet de eerste sporter zijn die om publicitaire redenen van naam verandert. In 2005 ging snookericoon Jimmy White een tijdje als Jimmy Brown door het leven. Hij werd daarvoor rijkelijk beloond door de producenten van het Britse sausje HP brown sauce. (Belga)

Ook zou de succesvolle Sharapova het logo van het snoepgoed, twee kussende lippen, op haar wedstrijdkledij dragen gedurende het Amerikaanse grandslamtoernooi dat ze in 2006 won. Na het US Open zou Sharapova wel terug onder haar eigen naam willen aantreden. De voormalige nummer een van de wereld investeerde al meer dan 350.000 euro in het luxesnoepmerk dat ze in 2012 oprichtte. Zelfs als het hof de naamsverandering goedkeurt onder het mom van vrije publiciteit en bekendheid, zou de organisatie van het US Open nog altijd zelf kunnen beslissen hoe ze de huidige nummer drie van de wereld op officiële wedstrijdformulieren zou aankondigen. Hoewel ze voorlopig enkel luxesnoepgoed op de markt brengt, zou de ex-winnares van de vier grandslamtoernooien haar gamma willen uitbreiden naar cosmetica en mode. Sinds de lancering in 2012, zou "Sugarpova" al meer dan 1,8 miljoen zakjes snoep verkocht hebben. Sharapova zou niet de eerste sporter zijn die om publicitaire redenen van naam verandert. In 2005 ging snookericoon Jimmy White een tijdje als Jimmy Brown door het leven. Hij werd daarvoor rijkelijk beloond door de producenten van het Britse sausje HP brown sauce. (Belga)