De online uitgave biedt fans een exclusieve blik op de club met beelden van achter de schermen, interviews en speciale topics, met de nadruk op video.

Een soortgelijk initiatief ontwikkelde Ajax al in Nederland, zegt Anderlechts directeur communicatie David Steegen: "We stelden vast dat het digitale magazine van Ajax ontwikkeld was door een Brussels bedrijf, Opus Communication, in samenwerking met hun Nederlandse partner. Zo rijpte bij ons het idee ook zo iets te doen. Al drie jaar ontwikkelen wij voor de club een nieuw digitaal platform waarmee we onze supporters rechtstreeks willen bereiken."

"Intussen hebben we met dat online platform het hoogste bereik van alle Belgische clubs", vervolgt Steegen. "We hebben meer dan 65.000 volgers op Twitter. Dat is drie keer zo veel als twee jaar geleden. Anderlecht heeft ook 12.000 volgers op Instagram en 428.000 fans op Facebook, het dubbel van twee jaar geleden."

Anderlecht realiseerde het nieuwe idee samen met Proximus.

De online uitgave biedt fans een exclusieve blik op de club met beelden van achter de schermen, interviews en speciale topics, met de nadruk op video.Een soortgelijk initiatief ontwikkelde Ajax al in Nederland, zegt Anderlechts directeur communicatie David Steegen: "We stelden vast dat het digitale magazine van Ajax ontwikkeld was door een Brussels bedrijf, Opus Communication, in samenwerking met hun Nederlandse partner. Zo rijpte bij ons het idee ook zo iets te doen. Al drie jaar ontwikkelen wij voor de club een nieuw digitaal platform waarmee we onze supporters rechtstreeks willen bereiken." "Intussen hebben we met dat online platform het hoogste bereik van alle Belgische clubs", vervolgt Steegen. "We hebben meer dan 65.000 volgers op Twitter. Dat is drie keer zo veel als twee jaar geleden. Anderlecht heeft ook 12.000 volgers op Instagram en 428.000 fans op Facebook, het dubbel van twee jaar geleden."Anderlecht realiseerde het nieuwe idee samen met Proximus.