Cercle Brugge noemt keuze voor gokbedrijf als hoofdsponsor een 'economische realiteit'

12/02/19 om 21:00 - Bijgewerkt op 13/02/19 om 13:22
Uit Sport/Voetbalmagazine van 13/02/19

Zondag vocht Cercle Brugge zich naar een punt in de stadsderby. Mét een nieuwe hoofdsponsor - een gokbedrijf - op het shirt.

Groen-zwart voetbalde in het seizoen 2014/15 voor het laatst met het logo van ADMB op de borst - de dienstengroep én zijn overnemer Liantis verhuisden naar de rugzijde van het shirt -, het seizoen erna kreeg de eigen Business Kring 12 een plaats op de voorzijde en de voorbije twee seizoenen bleef het shirt onbeschreven. Detail: klein was wel het logo van Brugge Kaas én Callant Verzeker...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Sport/Voetbalmagazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Sport/Voetbalmagazine

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee