Club Brugge pakt volgend seizoen uit met een rist nieuwe initiatieven zoals een Club-app, een elektronische betaalkaart en een combi-abonnement.

Onder het motto 'Maak van iedere thuismatch een feest' wil blauwzwart nog meer inzetten op een 'fantastische matchbeleving', zo meldt Club Brugge op zijn website.

Facelift

Allereerst wordt het Jan Breydelstadion volgend seizoen een pak klantvriendelijker. In de Noordtribune komt er een Experience Shop, met een nieuwe Clubshop, waarin ook de ticketing en een eigen Club-museum worden ondergebracht.

Alle toiletruimtes worden vernieuwd en de kantines van de Oost- en Westtribune én het FCB-Kaffee krijgen een facelift.

Wifi, app en betaalkaart

Daarnaast investeert Club in moderne technologieën. Er komt wifi in het hele stadion en de Club-app wordt gelanceerd. 'Een mobiele applicatie die de klok rond exclusief nieuws zal brengen over je ploeg', klinkt het.

De abonnementskaart wordt tevens betaalkaart, zodat cash overbodig wordt. Opladen gebeurt online of aan een betaalterminal in Jan Breydel. Fans kunnen er overal in het stadion mee betalen.

Combi-abonnement In een abonnement voor Club Brugge zitten volgend seizoen ook de tickets voor play-off I, wat een vraag was van de supporters. De prijzen worden niet verhoogd.

Vraag

De nieuwe initiatieven komen er na een bevraging bij meer dan 10.000 blauwzwarte fans.

'We hebben goed geluisterd naar onze supporters', zegt general manager Vincent Mannaert. 'We willen niet wachten op een nieuw stadion om hen een nog betere voetbalbeleving aan te bieden. Onze supporters verdienen nu al het beste.' (Belga/KVDA)

Club Brugge pakt volgend seizoen uit met een rist nieuwe initiatieven zoals een Club-app, een elektronische betaalkaart en een combi-abonnement. Onder het motto 'Maak van iedere thuismatch een feest' wil blauwzwart nog meer inzetten op een 'fantastische matchbeleving', zo meldt Club Brugge op zijn website. Facelift Allereerst wordt het Jan Breydelstadion volgend seizoen een pak klantvriendelijker. In de Noordtribune komt er een Experience Shop, met een nieuwe Clubshop, waarin ook de ticketing en een eigen Club-museum worden ondergebracht. Alle toiletruimtes worden vernieuwd en de kantines van de Oost- en Westtribune én het FCB-Kaffee krijgen een facelift. Wifi, app en betaalkaart Daarnaast investeert Club in moderne technologieën. Er komt wifi in het hele stadion en de Club-app wordt gelanceerd. 'Een mobiele applicatie die de klok rond exclusief nieuws zal brengen over je ploeg', klinkt het. De abonnementskaart wordt tevens betaalkaart, zodat cash overbodig wordt. Opladen gebeurt online of aan een betaalterminal in Jan Breydel. Fans kunnen er overal in het stadion mee betalen. Combi-abonnement In een abonnement voor Club Brugge zitten volgend seizoen ook de tickets voor play-off I, wat een vraag was van de supporters. De prijzen worden niet verhoogd. Vraag De nieuwe initiatieven komen er na een bevraging bij meer dan 10.000 blauwzwarte fans. 'We hebben goed geluisterd naar onze supporters', zegt general manager Vincent Mannaert. 'We willen niet wachten op een nieuw stadion om hen een nog betere voetbalbeleving aan te bieden. Onze supporters verdienen nu al het beste.' (Belga/KVDA)