Klaus Van Isacker (48) wordt Hoofd Communicatie van Club Brugge. Hij moet als lid van het managementcomité de interne en externe communicatie van de club stroomlijnen, en het merk Club Brugge verder ontwikkelen en in de markt zetten.

Dat meldt Club Brugge in een persbericht.

'Werken voor Club Brugge is als thuis komen', reageert Van Isacker. 'Ik neem al meer dan 30 jaar als supporter plaats op de tribunes van blauw-zwart. Mee bouwen aan de ambities van de bestuursploeg om van Club Brugge opnieuw een onbetwistbare topclub te maken, is als een droom.

'Met Klaus halen we iemand in huis met een uitgebreide ervaring en expertise', vult algemeen manager Vincent Mannaert aan. 'We zijn dan ook blij hem aan boord te hebben en kijken uit naar een succesvolle samenwerking.'

Journalistieke carrière

Van Isacker begon zijn journalistieke carrière bij Het Laatste Nieuws, leidde tien jaar lang de nieuwsdienst van VTM, was Directeur Redacties van De Tijd/L'Echo en Algemeen Hoofdredacteur van De Morgen.

Sinds november 2011 werkte Van Isacker bij televisie productiehuis Eyeworks, waar hij voetbalprogramma's ontwikkelde voor Belgacom TV en executive producer was voor o.m. de Gouden Schoen.

'Ik houd eraan de mensen bij Eyeworks te bedanken voor het bijzonder leuke laatste anderhalf jaar,' aldus nog Van Isacker. (Belga/KVDA)

Klaus Van Isacker (48) wordt Hoofd Communicatie van Club Brugge. Hij moet als lid van het managementcomité de interne en externe communicatie van de club stroomlijnen, en het merk Club Brugge verder ontwikkelen en in de markt zetten. Dat meldt Club Brugge in een persbericht. 'Werken voor Club Brugge is als thuis komen', reageert Van Isacker. 'Ik neem al meer dan 30 jaar als supporter plaats op de tribunes van blauw-zwart. Mee bouwen aan de ambities van de bestuursploeg om van Club Brugge opnieuw een onbetwistbare topclub te maken, is als een droom. 'Met Klaus halen we iemand in huis met een uitgebreide ervaring en expertise', vult algemeen manager Vincent Mannaert aan. 'We zijn dan ook blij hem aan boord te hebben en kijken uit naar een succesvolle samenwerking.' Journalistieke carrière Van Isacker begon zijn journalistieke carrière bij Het Laatste Nieuws, leidde tien jaar lang de nieuwsdienst van VTM, was Directeur Redacties van De Tijd/L'Echo en Algemeen Hoofdredacteur van De Morgen. Sinds november 2011 werkte Van Isacker bij televisie productiehuis Eyeworks, waar hij voetbalprogramma's ontwikkelde voor Belgacom TV en executive producer was voor o.m. de Gouden Schoen. 'Ik houd eraan de mensen bij Eyeworks te bedanken voor het bijzonder leuke laatste anderhalf jaar,' aldus nog Van Isacker. (Belga/KVDA)