Klaus Van Isacker, PR & Communications Manager van blauw-zwart, reageert in Sport/Voetbalmagazine:: "De prijsvermindering met tien procent heeft zeker meegespeeld, ik schat voor vijftien tot twintig procent."

"Ook de communicatie en de beleving is een van de mogelijke verklaringen, maar uiteindelijk is het aandeel van de sportieve resultaten voor zestig tot zeventig procent verantwoordelijk voor het succes."

Massaal veel aanvragen

"Toen we op 14 februari startten met de verkoop, nog voor de kalender bekend was, klokten we na het eerste weekend al af op 5600 abonnementen."

"Toen we beslisten om een korting te geven, dachten we aan 20.000 abonnementen, een evenaring van vorig seizoen. 22.000 was het omslagpunt, het aantal waar we ondanks de prijsvermindering toch meer inkomsten dan vorig jaar zouden hebben."

"De aanvragen waren massaal. Aan de hand van het onlineverkeer op onze server en de wachtlijsten, schat ik dat we voor de play-offs gerust 34.000 tickets konden verkopen."

Klaus Van Isacker, PR & Communications Manager van blauw-zwart, reageert in Sport/Voetbalmagazine:: "De prijsvermindering met tien procent heeft zeker meegespeeld, ik schat voor vijftien tot twintig procent.""Ook de communicatie en de beleving is een van de mogelijke verklaringen, maar uiteindelijk is het aandeel van de sportieve resultaten voor zestig tot zeventig procent verantwoordelijk voor het succes."Massaal veel aanvragen"Toen we op 14 februari startten met de verkoop, nog voor de kalender bekend was, klokten we na het eerste weekend al af op 5600 abonnementen.""Toen we beslisten om een korting te geven, dachten we aan 20.000 abonnementen, een evenaring van vorig seizoen. 22.000 was het omslagpunt, het aantal waar we ondanks de prijsvermindering toch meer inkomsten dan vorig jaar zouden hebben.""De aanvragen waren massaal. Aan de hand van het onlineverkeer op onze server en de wachtlijsten, schat ik dat we voor de play-offs gerust 34.000 tickets konden verkopen."