De twee bedrijven zegden hun sponsoring pas toe nadat de Facebookpagina van Asse-Lennik op een week tijd 15.000 likes had weten te verwerven. De ene sponsor is de invoerder van SEAT-wagens en een garage van dit automerk in Ninove. De tweede sponsor is naar verluidt actief in de e-commerce. Indien de Facebookpagina tegen middernacht 18.000 likes haalt, dan investeert overigens nog een derde bedrijf een fors bedrag in de volleybalploeg. Om 16u15 stond de teller van het aantal likes op 16.391. "We hebben de beslissing om ons in te schrijven in de hoogste klasse laten afhangen van het aantrekken van voldoende sponsors die ons in staat zouden stellen om een minimale rol van betekenis te spelen", aldus Jan Luppens, voorzitter van Asse-Lennik. "Euphony heeft door het faillissement vorig seizoen niets betaald, wat aanleiding heeft gegeven tot een zware financiële kater. Om niet in herhaling te vallen, wilden we de garantie dat we over de nodige financiële middelen zouden beschikken. Het aantrekken van de derde sponsor is belangrijk om de ploeg verder te versterken." (Belga)

De twee bedrijven zegden hun sponsoring pas toe nadat de Facebookpagina van Asse-Lennik op een week tijd 15.000 likes had weten te verwerven. De ene sponsor is de invoerder van SEAT-wagens en een garage van dit automerk in Ninove. De tweede sponsor is naar verluidt actief in de e-commerce. Indien de Facebookpagina tegen middernacht 18.000 likes haalt, dan investeert overigens nog een derde bedrijf een fors bedrag in de volleybalploeg. Om 16u15 stond de teller van het aantal likes op 16.391. "We hebben de beslissing om ons in te schrijven in de hoogste klasse laten afhangen van het aantrekken van voldoende sponsors die ons in staat zouden stellen om een minimale rol van betekenis te spelen", aldus Jan Luppens, voorzitter van Asse-Lennik. "Euphony heeft door het faillissement vorig seizoen niets betaald, wat aanleiding heeft gegeven tot een zware financiële kater. Om niet in herhaling te vallen, wilden we de garantie dat we over de nodige financiële middelen zouden beschikken. Het aantrekken van de derde sponsor is belangrijk om de ploeg verder te versterken." (Belga)