Deceuninck-Quick Step en Lotto Soudal presenteren nieuw shirt

© Twitter

De Belgische Worldtour-teams Deceuninck-Quick Step en Lotto Soudal hebben vrijdag hun nieuwe truitjes voorgesteld.

De nieuwe shirts van Deceuninck-Quick Step zijn opvallend witter dan de vorige jaren. Het team zal in 2020 ook met het logo van een wolf op de borst rijden, een verwijzing naar de bijnaam van het team, de ‘Wolfpack’. Remco Evenepoel, die vorige week nog de Kristallen Fiets in ontvangst mocht nemen, was alvast enthousiast.

‘Het is iets helemaal anders dan hetgeen het team de voorbije jaren droeg’, begon de Europese kampioen tijdrijden op de teamwebsite. ‘Maar ik vind het echt mooi. Toen ik de truitjes voor het eerst zag, was ik al verkocht. De wolf op de borst vind ik ook fantastisch. Ik kan niet wachten om deze outfit bij mijn eerste race te dragen.’

En ook de andere Belgische Worldtour-ploeg Lotto Soudal heeft haar truitje gepresenteerd. “Vrijdag de dertiende is onze geluksdag! We zijn trots ons nieuwe Lotto Soudalshirt voor 2020 voor te stellen”, luidt het onderschrift bij een foto waarop Carl Fredrik Hagen en Julie Van de Velde de nieuwe outfit showen.

Het shirt is net als dit jaar een combinatie van witte, rode en zwarte kleuren met hoofdsponsors Lotto en Soudal prominent op de voorzijde.

Partner Content